800 213 213

Registrace a propojování účtů

  • Jak se mám zaregistrovat? Co když jsem byl uživatelem původní verze my213?
  • Co když mi nedorazí registrační SMS nebo ověřovací email? Co když vypršela jejich platnost?
  • Jak si mohu do profilu přidat svůj účet, případně svého dítěte nebo babičky?

Jak se mám zaregistrovat?

Nové my213 Vám umožňuje vytvořit si základní profil a to i v případě, že nejste pojištěncem RBP. Postup pro vytvoření tohoto základního profilu je stejný pro nové i stávající uživatele (tzn. uživatele, kteří již měli účet v původní verzi online služeb my213). Po vytvoření profilu proběhne ověření Vaší identity. Následně si můžete připojit účet Vašeho dítěte, Vaší babičky (pokud jsou pojištěnci RBP) či třeba Vaší firmy (ale o tom podrobněji na jiném místě).

A jak tedy na to? Postup je jednoduchý - pro vytvoření profilu stačí vyplnit jednoduchý registrační formulář. Pozor si prosím dejte především na správnost čísla pojištěnce (a vůbec nevadí, že nejste našim pojištěncem), telefonního čísla a emailové adresy. Emailová adresa bude sloužit jako Vaše přihlašovací jméno. Pokud ve formuláři uděláte nějakou chybu, upozorní Vás zvýrazněním chybného pole, včetně vysvětlení.

Na základě vyplněných údajů Vám bude zaslán ověřovací kód prostřednictvím SMS. Tento kód prosím vyplňte do příslušné kolonky. Zároveň Vám emailem dorazí ověřovací zpráva. Pro plnou aktivaci Vašeho profilu ověřte svou emailovou adresu kliknutím na odkaz v této zprávě.

Ověření identity

Po vytvoření profilu se můžete přihlásit. Před plným využitím aplikace je však ještě potřeba ověřit Vaši identitu. To můžete učinit čtyřmi způsoby:

  1. Využitím přihlašovacích údajů z původní verze aplikace - zde tedy mají výhodu uživatelé, kteří již využívali předchozí verzi aplikace.
  2. Online ověřením dokladu totožnosti - online způsob ověření, bezpečný a rychlý.
  3. Zaslání ověřovacího kódu poštou, do vlastních rukou.
  4. Vyzvednutím kódu osobně na pobočce.

Vyberte si tedy způsob, který Vám nejvíce vyhovuje a dále postupujte dle pokynů na obrazovce (liší se dle zvoleného způsobu).

TIP! Využijte online ověření dokladu totožnosti. Jedná se o bezpečný a rychlý způsob bez nutnosti čekat na poštu nebo nutnosti osobní návštěvy pobočky.

Co když mi nedorazí registrační SMS nebo ověřovací email? Co když vypršela jejich platnost?

Pokud Vám nepřišla registrační SMS či ověřovací emailová zpráva, případně již vypršela jejich platnost, stačí se jen přihlásit zvolenými přihlašovacími údaji (Vaše emailová adresa a heslo). Systém Vám po přihlášení automaticky nabídne znovu zaslání jak SMS, tak ověřovacího emailu (pokud ještě nebyly tyto údaje ověřeny).

Pokud jste zadali špatné telefonní číslo, máte možnost jej po kliknutí na "ověřte své telefonní číslo" změnit. V případě emailu doporučujeme zkontrolovat složku se spamem.

Jak si mohu do profilu přidat svůj účet, případně svého dítěte nebo babičky?

Pokud jste Vy, Vaše dítě či babička našimi pojištěnci, můžete si je přidat do jednoho profilu. Jsou dokonce možné kombinace, že ani nemusíte být Vy sami našim pojištěncem, ale i přesto si můžete přidat do profilu účet třeba své babičky.