Okamžité vyřízení
Spojte se s námi hned teď
- Zapněte si mikrofon a kameru.
- Vyčkejte na spojení s operátorem.
- Sdělte nám, co potřebujete.
Má-li pojištěnec za to, že mu nejsou poskytovány hrazené služby v souladu se zákonem č. 48/1997 Sb., o veřejném zdravotním pojištění, může podat stížnost podle zákona o zdravotních službách.
Také v činnosti zdravotní pojišťovny může nastat situace, kdy se její pojištěnci domnívají, že jejich práva byla porušena či ohrožena. Protože si našich pojištěnců vážíme, zřídili jsme v RBP pozici zdravotního ombudsmana. Hlavním posláním zdravotního ombudsmana je usilovat o zajištění bezproblémové komunikace s pojištěnci, poskytovateli zdravotních služeb, případně i s jinými osobami a institucemi. Ombudsman RBP řeší stížnosti, žádosti a jiná podání co možná nejméně konfliktní formou s cílem nalézt řešení vhodné pro všechny zúčastněné strany.
Zdravotní ombudsman dbá na ochranu práv pojištěnců, ale také poskytovatelů zdravotních služeb. Snaží se o zlepšení komunikace mezi pojištěnci, poskytovateli zdravotních služeb a zaměstnanci RBP. Usiluje o zvyšování kvality poskytovaných zdravotních služeb a o maximální spokojenost všech zúčastněných. V neposlední řadě je úkolem ombudsmana řešit podněty a stížnosti zaměstnanců RBP. Ve své činnosti je ombudsman nezávislý avšak podněty se snaží řešit v bezprostředním kontaktu s vedením RBP.
Kontaktovat ombudsmana je možno písemně na adresu sídla pojišťovny, telefonicky na infolinku nebo osobně v sídle pojišťovny.
Podněty, stížnosti apod. jsou přijímány i elektronicky na mailové adrese: ombudsman@rbp213.cz
Mohlo by vás zajímat
Okamžité vyřízení
Spojte se s námi hned teď
Upozornění