Vaše dotazy

Pro všechny plátce

6 výsledků
  • Plátce si zažádá o sdělení výše nedoplatku písemnou formou nebo osobně na pobočkách RBP.

  • Prostřednictvím datové schránky, aplikace my213, emailem opatřeným elektronickým podpisem, poštou, nebo osobně na pobočkách RBP. Potřebný formulář najdete na našem webu v sekci Plátci

  • Ano, ale v žádosti musí být uvedena rodná čísla, případně data narození všech statutárních zástupců, a pokud podnikají jako fyzické osoby, tak i jejich IČO.

  • Ano, úřadu práce musíte ale doložit nejen žádost o potvrzení bezdlužnosti, ale i potvrzení o zbavení mlčenlivosti. V případě, že nemáte vůči ZP řádně splněny všechny povinnosti, musí ZP nejdříve kontaktovat vás a to i v případě úhrady nedoplatku pojistného a penále. V případě jiného subjektu musíte doložit plnou moc.

  • Datovou schránkou, poštou nebo osobně na pobočce v Ostravě: Michálkovická 967/108, Slezská Ostrava.

  • Ano, v případě, že se dostavíte osobně na ředitelství RBP na Michálkovickou 967/108, Slezská Ostrava a máte splněny všechny své povinnosti vůči zdravotní pojišťovně.

    Potvrzení nelze vystavit okamžitě v případě, že plátce nemá splněné své oznamovací a platební povinnosti. Jedná se o nenahlášení kategorií, nepřihlášení nebo neodhlášení zaměstnanců, nejsou předloženy přehledy o platbách zaměstnavatele nebo přehledy OSVČ, není hrazeno pojistné včas nebo vůbec.

Nenašli jste, co jste hledali?
Ozvěte se nám!

840 213 213

Po–Pá: 7:30–15:00

ARSY line - tvorba webových stránek a eshopů