800 213 213

partner213 - další forma komunikace s RBP 1. září 2021

Zdravotní pojišťovna RBP přichází s novým projektem "partner213", který jejím klientům nabízí další způsob komunikace s pojišťovnou, tentokrát prostřednictvím smluvních partnerů. Tím se kupříkladu podstatně usnadní a zrychlí odevzdávání dokumentů k vyřízení, které mají v listinné podobě.

„Naši pojištěnci už nebudou muset osobně odevzdávat doklady na pobočkách RBP ani je zasílat poštou. Stačí, když navštíví nejbližší partnerské místo, kde jeho pracovníci ověří identifikační a kontaktní údaje klienta a ty pak společně s naskenovanými doklady odešlou prostřednictvím aplikace my213 k vyřízení. To vše by mělo trvat jenom několik málo minut,“ říká Václav Janalík, ředitel pro smluvní vztahy zdravotní pojišťovny RBP.

Nová komunikační centra partner213 budou postupně vznikat na celém území ČR hlavně v oblastech s menší hustotou pobočkové sítě případně zhoršenou dostupností a jsou určena například pro pojištěnce, kteří nepreferují nebo nemají možnost používat výpočetní techniku a mobilní aplikace ke komunikaci. Smluvní partnerská místa pro komunikaci s RBP budou pro snadnou orientaci klientů označena logem projektu.       

Aktuálně jsou partnerská místa RBP zřízena 

  • v Informačních centrech v Lipová-lázně, Klimkovice, Komorní Lhotka, Petrovice u Karviné, Příbor a Valtice, 
  • v knihovně v Ostravici,
  • v prostorách Pošta Partner v budově Obecního úřadu ve Starém Jičíně.
Ivo Čelechovský Ivo Čelechovský tiskový mluvčí RBP